Eskapadowcy.pl
Szukaj na stronie:

Kreatywny pomysł studenta
Kreatywny pomysł studenta

Na nietypowy pomysł wpadł Maciej Janasz, student Politechniki Wrocławskiej. Zamierza on wyruszyć w podróż dookoła Polski, aby reklamować młode firmy. W 30 miastach będzie roznosił ulotki uczestników swojego projektu - aroundpoland 2011. Podczas 10-cio dniowej wyprawy pokona on około 3.000 km przez największe miasta naszego kraju. Zamierza odwiedzić 30 miast: między innymi Zieloną Górę, Szczecin, Kołobrzeg, Gdańsk, Białystok, Warszawę, Kraków, Katowice, Wrocław. W podróż pojedzie on specjalnie oklejonym samochodem z logotypami firm. Powierzchnia auta to 100.000 cm2, w tej chwili zajęte jest ponad 30% miejsca - 61 uczestników. Więcej można się dowiedzieć na www.aroundpoland.pl.

Krótki wywiad z organizatorem.

Na czym polega Twój projekt?

MJ: Projekt aroundpoland to jedyna w Polsce tego typu reklama. Składa się on z dwóch etapów. Pierwszy polega na zebraniu dużej ilości grafik, które znajdą się na samochodzie. Najpierw logotypy firm, zespołów i stron internetowych lądują w wirtualnej przestrzeni na stronie internetowej. Gdy zapełnione zostanie 100.000 cm2 powierzchni, samochód zostanie oklejony wszystkimi grafikami, aby w drugim etapie wyruszyć w podróż dookoła Polski i reklamować uczestników akcji. Za pieniądze z reklam wymienimy stary samochód na nowy, który również okleimy. Każdy cm2 to koszt 0,20 zł. Przez 10 dni pokonamy ok. 3000 km, w około 30 miastach będziemy roznosić specjalne ulotki z logotypami firm.

Najbardziej zależy Ci na promocji startupów, dlaczego?

MJ: Tak, masz rację. Zależy mi na promocji młodych firm ze względu na to, iż sam dopiero startuję i wiem jak ciężko jest wypromować się na rynku. Największe szanse na sukces mają oryginalne pomysły bądź też dobrze przeprowadzone kampanie reklamowe, które trafią do ludzi. Jest to niepowtarzalna szansa dla startujących przedsiębiorców i chciałbym aby to przede wszystkim oni byli uczestnikami projektu.

Co można zyskać uczestnicząc w aroundpoland?

MJ: Wydaje mi się, że sprawnie przeprowadzona tego typu akcja przyniesie duże korzyści i mogą na tym skorzystać wszyscy. Jest to coś innego, niż zwyczajna reklama w gazecie, na budynku lub w innym miejscu, których mamy wszyscy dość. Projekt nie tylko jest reklamą a też wydarzeniem i najważniejsza w tym wszystkim jest idea, świadomość uczestniczenia w niej. Wszyscy mogą wziąć w tym udział i włączyć się w akcję. Łącznie rozdamy 10 000 specjalnych ulotek, a na zakończenie okleimy również nowe auto.

Jakie jest obecnie zainteresowanie akcją?

MJ: Na początku ciężko było przekonać firmy do takiej formy reklamy, jednak w tej chwili zarezerwowane jest już 30% powierzchni samochodu, co pokazuje, że zainteresowanie jest duże. Ponad 60 uczestników zgłosiło się w ciągu 2 miesięcy. Obecnie trwają rozmowy z kilkoma przedsiębiorcami i ustalamy warunki współpracy.

Jakie miejsca zamierzasz odwiedzić?

MJ: Trasa jest podzielona na 30 odcinków, które przejedziemy w 10 dni. Będą to takie miasta jak Szklarska Poręba, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Kołobrzeg, Gdańsk, Olsztyn, Warszawa, Kraków i Wrocław. To tylko kilka miast z tych, które odwiedzimy. Będzie ich znacznie więcej i odkryjemy różne, naprawdę interesujące zakątki Polski. W tej chwili jednak nie mogę ujawnić wszystkich informacji. Zapewniam jednak, że warto obserwować nasze zmagania oraz brać udział w konkursach.

Wizualizacja oklejonego samochodu:

Wyswietleń: 2124 wyświetleń   
Wszystkie Artykuły
Przydatne Informacje  (41)
Z kraju i ze Świata  (12)
Wydarzenia  (56)
Prasa  (21)
Inne  (25)

* Portal Eskapadowcy.pl nie ponosi odpowiedzialności za publikowane przez użytkowników treści. Publikowane treści są własnością ich Autorów. Zgłoś Niewłaściwą Zawartość.Instant SSL Certificate Secure Site

Zgłoś sugestię
  • Facebook
  • Nasza Klasa
  • Google+
  • Twitter
  • YouTube
  • Blip
  • Flaker
  • GoldenLine
  • RSS