Eskapadowcy.pl

Archiwum

Kategorie

16/10/2011 niedziela 9 dzień Borjomi - Kharagauli - KUTAISI
Przesłane: 2011-10-16 - 0 komentarz(y)

Trasa była przepiękna. Skręciliśmy na drugą pod względem hierarchii drogę po autostradzie o czym informował nas wielki piękny znak wielkości chyba 10m2 :) jakby co najmniej droga była tylko niewiele gorsza od autostrady. Niestety świadczył o niej tylko znak, zaraz za zabudowaniami, gdzie jeszcze gdzieniegdzie wystawało trochę asfaltu, zaczynał się zwykły szutr, błoto, kamienie, a świnki , krowy i owce poruszające się również tą drogą nie były niczym zaskakującym. Po kilku kilometrach pod górę mieliśmy prawie do samego Kharagauli zjazd w dół. Przepiękne widoki wynagradzały niedogodności wyboistej drogi. Cisza, spokój, tylko my i dzika natura. Tu drzewa były jeszcze soczyście zielone, las przypominał busz albo dżunglę. Dodatkowo byliśmy zadowoleni, że mieliśmy okazję pokonywać tą trasę do Kutaisi w dół a nie odwrotnie bo mogłoby być ciężko - jeden wielki podjazd.

W Kutaisi byliśmy ponownie po ciemku. Nie mieliśmy pomysłu na nocleg, ale długo nie musieliśmy sobie zaprzątać tym problem głowy. Zaczepił nas pewien pan, który zadzwonił po kolegów, którymi okazali się policjanci i zaproponowali nocleg na komisariacie!!!. Czemu nie, tam nas jeszcze było. Pod eskortą policyjnego radiowozu, zatrzymujemy się pod wypasionym posterunkiem mamy do dyspozycji osobny pokój z klimatyzacją, dostęp do kuchni, jest też prysznic z ciepła wodą !!!. Po kilku dniach braku dostępu do ciepłej wody czuliśmy się jak w raju :) Po odświeżeniu się dostaliśmy mały upominek od panów policjantów w postaci butelki wody ognistej i ciastek :) Żyć, nie umierać! :)

Dzień 9 Dzień 9 Dzień 9 Dzień 9

Delicious Google Digg This! Facebook Wykop.pl Co robię? Nasza klasa Grono Gadu Gadu Flaker Blip MySpace

Ledger Nano X - The secure hardware wallet

* Portal Eskapadowcy.pl nie ponosi odpowiedzialności za publikowane przez użytkowników treści. Publikowane treści są własnością ich Autorów. Zgłoś Niewłaściwą Zawartość.Instant SSL Certificate Secure Site